Nie masz jeszcze książki sekuraka o bezpieczeństwie aplikacji webowych? 20% taniej z kodem rabatowym: oferta-sekurak-20

XBOX wreszcie zablokuje prosty sposób na DDoSowanie / wyrzucanie z gry innych graczy

05 listopada 2020, 10:26 | W biegu | 0 komentarzy
Tagi: ,

O temacie można było już poczytać parę lat temu:

Xbox DDos Warning: Do Not Join the Enemy Team’s Party

Teraz temat po raz kolejny powraca:

With Rainbow Six Siege now on GamePass, here’s a reminder to not accept random party invites!

Zauważyliście coś wspólnego pomiędzy tymi dwoma tematami? No właśnie, chodzi o team chat, który jest realizowany w modelu P2P – czyli komunikacja odbywa się bezpośrednio pomiędzy konkretnymi graczami (ich komputerami, które wzajemnie zdradzają sobie publiczny adres IP). Wystarczy kogoś zaprosić do teamu, a po zaakceptowaniu zaproszenia użyć sniffera i jak na tacy dostępny jest adres IP ofiary…

Tym razem ekipa XBOX-a obiecuje że załatwi problem, po prostu przechodząc na połączenia klient – serwer, a nie klient-klient.

Hey all, we know this is a problem – we are actually phasing out P2P voice connections for party chat completely which we’ve been working on quite a bit in the background to stop this very problem. We’ve been ramping up a larger percentage of parties to be completely server based week over week (so you don’t make direct connections to other party members so they can not see your IP) and soon should have no more P2P based parties.

–ms

Spodobał Ci się wpis? Podziel się nim ze znajomymi:



Komentarze

Odpowiedz