Preorder drugiego tomu książki sekuraka: Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT. -15% z kodem: sekurak-book
Twierdzi, że w banalny sposób mógł banować praktycznie każdego gracza w Modern Warfare III oraz Call of Duty: Warzone
O pewnym „bugu” w swoim anty-cheacie pisał niedawno sam producent:
Teraz pojawiły się dodatkowe informacje. Wg cytowanego przez Techcrunch hackera luka polegała na tym, że system anty-cheat (RICOCHET) był bez sensu zbudowany – tzn. w szczególności skanował pamięć komputera gracza w poszukiwaniu pewnych konkretnych ciągów znaków. Takim ciągiem był np.: „Trigger Bot” (miało to wskazywać na obecność cheata na komputerze gracza).
Więc wystarczyło wysłać ciąg „Trigger Bot” w prywatnej wiadomości do osób, które ktoś chciał zabanować. Tekst lądował w pamięci komputera odbiorcy wiadomości, tam był wykrywany przez system anty-cheat i … banik. Ponoć w ten sposób udało się zbanować tysiące graczy (które po jakimś czasie / analizie problemu zostały ponoć odbanowane).
Uprzedzając pytanie – ale dlaczego wysyłający nie był banowany? Proste rozwiazanie problemu – alternatywny mini klient do gry bądź odpowiednie wyrzucenie anty-cheata z komputera „atakującego”.
~ms